Jumat, 18 September 2015

sesuatu yg aku impikan .suatu yg aku bayangkan indah..
seseorang yg aku nilai terbaik . orang yg kufikir paling mengerti aku
ya ,, wanita memng memiliki hati yg lemah ..
sehingga mudah di bohongi ...

saya menunggu ,,, saya berharap ..
kata ucap dan rayu itu menjadi nyata..
saya ingin , bahkan saya masih sering bermimpi itu akan hadir d hidup saya
suatu saat nanti ... entah lah ... kini terasa sangat mustahil ...

saya bkn orang yg mudah memilki rasa terhadap lawan jenis ..
dan kali itu saya termakan sikap nya yg lugu , aktif , pandai , dan pasti nya sholeh .
tp apakah begitu pria yg shalih ?
semoga engkau akan menepati jnji indah itu kpd wanita yg lbh tepat
dan aku akn mendaatkan jnji manis itu oleh pria yg tepat juga
semoga engkau mendapatkan syurga bersama pilihan mu . dan aku mendapat syurga bersama pilihan ku ^_^

Tidak ada komentar:

Posting Komentar